Gwarancja na towar udzielana jest w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów, czyli na okres 2 lat. Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie przejęcia towaru przez kupującego. Gwarancja obejmuje błędy produkcyjne i wady produkcyjne, które nie były widoczne przy zakupie towaru.
Gwarancja nie obejmuje:
Na żądanie kupującego sprzedawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na piśmie (karta gwarancyjna). Karta gwarancyjna zawiera imię i nazwisko, imię lub firmę sprzedającego, jego numer identyfikacyjny oraz siedzibę. Jeśli charakter przedmiotu na to pozwala, wystarczy wystawić kupującemu dowód zakupu przedmiotu zawierający określone informacje zamiast karty gwarancyjnej.
W przypadku wady lub wystąpienia wady produkcyjnej produktu w okresie gwarancyjnym, miejscem reklamacji jest główna siedziba sprzedawcy pod adresem: REAbags, s.r.o., Chválkovice 615, 779 00 Olomouc, Czech Republic.
Towary wysłane do reklamacji lub zwrotu nigdy nie mogą zostać wysłane za pobraniem.
W przypadku reklamacji możesz się z nami skontaktować:
Gdy pojawi się pierwsza wada, należy natychmiast zaprzestać użytkowania uszkodzonego produktu, zapakować go i jak najszybciej dostarczyć pod nasz adres. Do towaru należy dołączyć kopię dowodu wpłaty (faktura, paragon lub bilet z urzędu pocztowego lub firmy kurierskiej) oraz dokładny opis wady.
Po otrzymaniu reklamowanego towaru, najpóźniej w ciągu 48 godzin od otrzymania reklamacji, sprzedawca prześle na adres e-mail kupującego potwierdzenie przyjęcia reklamacji (protokół reklamacyjny). Po dokonaniu profesjonalnej oceny wady (nie później niż 14 dni od otrzymania reklamacji) Kupujący zostanie poinformowany o sposobie i terminie rozpatrzenia reklamacji.
Jeżeli jest to wada, którą można usunąć, kupujący ma prawo do jej bezpłatnego, terminowego i należytego usunięcia, a sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady bez zbędnej zwłoki. Jeżeli nie jest to nieproporcjonalne ze względu na charakter wady, kupujący może żądać wymiany rzeczy lub, jeśli wada dotyczy tylko części rzeczy, wymiany części. Jeśli taka procedura nie jest możliwa, kupujący może poprosić o rozsądny rabat od ceny przedmiotu lub odstąpić od umowy.
Jeżeli jest to wada, której nie można usunąć i która uniemożliwia prawidłowe używanie rzeczy jako wolnej od wad, kupujący ma prawo do wymiany rzeczy lub odstąpienia od umowy. Te same prawa przysługują kupującemu, jeśli wady można usunąć, ale kupujący nie może prawidłowo korzystać z rzeczy z powodu ponownego pojawienia się wady po naprawie.
Jeżeli istnieją inne wady, których nie można usunąć, a kupujący nie żąda wymiany rzeczy, kupujący ma prawo do rozsądnej obniżki ceny rzeczy lub może odstąpić od umowy. W takim przypadku kupujący ma prawo żądać zwrotu udowodnionych kosztów transportu związanych z wysłaniem reklamacji.
Prawa z tytułu odpowiedzialności za wady produktu objęte okresem gwarancji wygasają, jeśli nie zostały zgłoszone w okresie gwarancyjnym.
Czas od wykonania prawa z tytułu odpowiedzialności za wady do momentu, w którym kupujący był zobowiązany do odbioru rzeczy po zakończeniu naprawy, nie jest wliczany do okresu gwarancji. Sprzedający jest zobowiązany do przekazania kupującemu potwierdzenia, kiedy skorzystał z prawa, a także naprawy i czasu jej trwania. W przypadku wymiany, okres gwarancji zaczyna biec ponownie od otrzymania nowego przedmiotu. To samo dotyczy wymiany elementu objętego gwarancją.
Reklamacje, w tym usunięcie wady, muszą być rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, chyba że sprzedawca i konsument uzgodnią dłuższy termin. Po bezskutecznym upływie tego terminu Konsumentowi przysługują takie same uprawnienia, jak w przypadku wady niedającej się usunąć. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej do kupującego zostanie przesłany protokół zakończenia procedury reklamacyjnej, w tym sposób jej załatwienia.
Ważne: reklamowany towar w okresie gwarancyjnym musi być dostarczony w stanie kompletnym.
Zgłaszany do reklamacji towar powinien być wolny od wszelkich zanieczyszczeń i higieniczny. W przeciwnym razie reklamacja zostanie odrzucona ze względów higienicznych.
Jeżeli otrzymałeś towar (jest to oparte na podpisaniu dokumentu na odebraniu przesyłki od przewoźnika), uznajemy, że towar został dostarczony w porządku. Jeśli tak się nie stało, reklamację z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie należy zgłosić jak najszybciej, najlepiej w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Poinformuj nas o tej reklamacji (najlepiej e-mailem) i poinformuj przewoźnika, który ją rozpatruje.
Klient musi dostarczyć reklamowany towar osobiście lub wysłać go na miejsce reklamacji. W przypadku wysyłania postępuj zgodnie z instrukcją w punkcie "Jak zastosować reklamace" procedury reklamacyjnej. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, po jej rozpatrzeniu, Klient zostanie zaproszony do odbioru towaru.
W przypadku zainteresowania towar może zostać wysłany do klienta pocztą po uzgodnieniu, a sprzedawca pokrywa koszty wysyłki. W przypadku korzystania z usługi Poczty Czeskiej należy wybrać usługę Przesyłka doręczona.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną Klient ma prawo do zwrotu kosztów przesyłki za wysłanie reklamacji, w maksymalnej wysokości najniższy możliwy środek transportu.
Jesteśmy bardzo dumni z naszych produktów i dlatego oferujemy dziesięcioletnią gwarancję od daty zakupu obejmującą wszelkie wady materiałowe lub produkcyjne. Ta gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę tego etui podróżnego w kraju zakupu lub za pośrednictwem oficjalnego przedstawiciela handlowego marki SUITSUIT.
Jednak udzielona przez nas gwarancja nie jest bezwarunkowa. Niniejsza gwarancja dotyczy wszystkich towarów SUITSUIT zakupionych od 20.06.2013 i nie obejmuje przypadków, w których walizka zostanie przypadkowo uszkodzona, upuszczona na ziemię, normalne zużycie, nieuzasadnione użytkowanie, niewystarczająca pielęgnacji, narażenia na ekstremalne temperatury, rozpuszczalniki, (słoną) wodę lub z jakiejkolwiek przyczyny innej niż wada materiałowa lub produkcyjna. Niniejsza gwarancja nie obejmuje również jakichkolwiek nieautoryzowanych modyfikacji lub napraw walizki. Ponadto gwarancja nie obejmuje żadnych (wtórnych) szkód na ludziach lub rzeczach, nawet jeśli takie szkody powstały w wyniku wady produktu.
Chcielibyśmy zaznaczyć, że uszkodzenia powstałe podczas transportu lub podróży nie są objęte niniejszą gwarancją. Jeśli Twoja walizka została uszkodzona przez wspólnego przewoźnika, prosimy o złożenie reklamacji u przewoźnika na stacji docelowej, najlepiej przed odprawą celną. Taka firma jest generalnie odpowiedzialna za szkody powstałe podczas transportu lub podróży i będzie musiała przyjąć i rozpatrzyć Twoje roszczenie o odszkodowanie. Ubezpieczenie podróżne często pokrywa takie szkody.
We wszystkich przypadkach, aby skorzystać z tej gwarancji, należy przedstawić dowód zakupu i kartę gwarancyjną, która jest zawsze dołączona do produktu.